*221* Jabłuszko pod kaszką

00:58

Robiąc porządki w szafce znalazłam zapomnianą i niepróbowaną jeszcze kaszę kukurydzianą. I bardzo ją polubiłam :)
No i przy okazji wypróbowałam prezent od Mikołaja Natalii :)

zapiekana piernikowa kasza kukurydziana z jabłkiem, masłem orzechowym i cynamonem
inspiracja

Przepis:
-jabłko
-cynamon
-łyżka masła orzechowego
-4 łyżki kaszy kukurydzianej
-szklanka mleka (ryżowego)
-przyprawa do piernika
-olej kokosowy do wysmarowania naczynka
-łyżka syropu klonowego

Kaszę ugotować na mleku, dodać do niej syrop klonowy i przyprawę do piernika. Naczynko wysmarować olejkiem, dodać pokrojone jabłko, posypać je cynamonem. Wyłożyć na nie łyżkę  masła orzechowego, a następnie ugotowaną kaszę. Wierzch można posypać cynamonem/mielonymi orzechami/konopiom. Piec w 190 stopniach przez ok.20 minut.

Kolejny dzień w domu... Nie zniosę tego już...
Zna ktoś jakiś sprawdzony przepis na ciasto buraczane/ wegańskie? 

Słonecznego dnia!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Uwieeeelbiam pieczone jabłko z cynamonem mmm. <3 Bajka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz mieć nieziemsko silną wolę, skoro dopiero teraz rozpoczęłaś to masło... :D
    Ciasto z buraczkiem piekłam tylko raz i to jednoporcjowe, także nie pomogę, ale chętnie zobaczą efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idź za mnie jutro do szkoły, a ja posiedzę chętnie w domu :) widzę, że mikołaj się spisał! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kasza kukurydziana to jedna z moich ulubionych kasz, a już zwłaszcza na słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepyszne to musiało być :) Czasem warto o czymś zapomnieć, żeby móc się mile zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłonomia z ciastem Cię nie zawiedzie ;)
    A co do śniadania to musze spróbowac zapiec kaszkę kukurydzianą, bo w innej postaci raczej się nie lubimy ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłyśmy w taki sposób podanej kaszy jaglanej :D I jeszcze te piernikowe smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! To wygląda jak Crumble :d Taka alternatywna, zdrowsza wersja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasza kukurydziana jest mega! Choć ja jej jeszcze nie zapiekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię kaszę kukurydzianą! Pierwszy raz jadłam ją we Włoszech, a potem dopiero szukałam w Polsce i wykorzystywałam do własnych dań.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe