*223* Wczoraj burak, dziś cukinia

00:09

Miałam pewne obawy co do placuszków, ale niepotrzebnie. Może wyglądem nie zachwycają, ale smakiem nadrabiają wszystko!

cukiniowo-gruszkowe placuszki ryżowe 


Na lody zawsze jest czas.

dyniowo-batatowe lody bananowe z cynamonem i grantem

Przepis:
-gruszka
-1/2 cukinia
-ok 50g mąki ryżowej
-1-2 łyżki siemienia lnianego
-łyżka syropu klonowego
-cynamon, imbir, gałka muszkatołowa 
-ew. trochę wody do odpowiedniej konsystencji

Gruszkę i cukinię zetrzeć na tarce o grubych oczkach, Dodać resztę składników i porządnie wymieszać. Smażyć na rozgrzanej i natłuszczonej patelni (najlepszy będzie olej kokosowy) z obu stron. Podawać z dowolnymi dodatkami.


Nadrabiać zaległości ze szkoły to teraz najważniejszy punkt mojego dnia, ale nie wolno mi zapomnieć o sobie i o swoich potrzebach. A zwłaszcza o moim zdrowiu. 
Dzięki jednej osobie żyję teraz tylko myślą o przyszłym piątku i niecierpliwe go wyczekuję. 
Za 12 dni Święta!

Udanej soboty!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Mnie też dziś czeka sobota spędzona nad książkami i nadrabianie zaległości :c
    Ale te placuszki super, pozytywnie zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie czeka dzień z książkami jeżeli Cie to pocieszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byle do piątku!
    A lody takie mogłabym codziennie jeść, dyniowe są jednymi z lepszych! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na ten piątek niecierpliwie, na cały weekend w zasadzie :) Zegar tyka tik-tak tik-tak...
    Coś czuję, że będę teraz czerpać od Ciebie mnóstwo lodowych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba dania świetne :). Również udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że cukinię w placuszkach lubimy to lody byśmy zjadły od razu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie chcę żeby ten piątek nadszedł, wybaczcie :D :( Będę sama :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno były przyjemnie wilgotne dzięki cukinii <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to te placki wyglądają pysznie, a w ich cudny smak nie wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i mam taki sam kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepis na pewno wykorzystam. :D
    A lody… jak zwykle cudowne, ale na serio, pełen szacuneczek, ja nie dałabym rady zjeść lodów rano. :D Chociaż je uwielbiam, ale o poranku potrzebuję czegoś cieplutkiego. :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe