*232* Fajnie było, ale się skończyło

00:19

Po  pierożkach, kapuście, barszczyku mój brzuszek marzył o jakiejś odskoczni, o czymś lekkim. A lody to chyba idealne rozwiązanie.

koktajl piernikowo-pomarańczowy z bananem i kaki

lody piernikowo-bananowe

lody banan-kiwi z granatem


Nie mogę uwierzyć, że już ten magiczny czas, którego doświadczamy raz w roku już minął. Teraz trzeba czekać 363 dni do następnej Wigilii. W tym roku jakoś nie czułam tej świątecznej atmosfery, ale gdy nadszedł już ten dzień i wszyscy zasiedliśmy przy stole, magia świąt zaczęła działać.
I mogę ze spokojem powiedzieć, że to były jedne z lepszych Świąt Bożego Narodzenia!

Korzystajcie jeszcze z tej magii, cieszcie się czasem spędzonym z rodziną...

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Nawet nie wiesz ile bym dała za te lody... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę te lody... Nigdy mi takie nie wyszły, chyba robię coś nie tak :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Te lody są takie piękne na tle tej choinki :D Haha, mój brzuch ma podobne uczucie do Twojego, zbolałe brzuchy łączcie się! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że święta spędziłaś tak magicznie i ciepło z rodziną :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że święta się udały :) Wszystkie wersje lodów wyglądają idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajl skradł moje serce. ;)
    Cieszę się, że miałaś udane Święta. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie trafiłaś! :D Mamy mega ochotę na takie lody :D

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz czas na długie treningi i rozruch po tym świątecznym lenistwie!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tez fajna atmosfera rodzinna była. Święta mogłyby być częsćiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za szybko , zdecydowanie minęły te święta ;(

    A ja tutaj zauważyłam, że ostatnio u ciebie goszczę nanaicecream ^^ <3 Ale to dobrze, bo z chęcią jadłabym je codziennie, o ile czas na to pozwoliłby mi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak po świątecznych przysmakach takie śniadanko to ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pierwsze dwie propozycje i tak jeszcze całkiem świąteczne - w piernikowych smakach i klimatach otoczenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe