#242

02:53

tofucznica z pieczarkami, jarmużem, cebulką i papryką, podana z chlebem żytnim z domowym hummusem

lody banan-dynia-kalafior-cynamon z granatem

Zastanawia mnie, dlaczego Pan Bóg nie reaguje na zło i cierpienie, które jest na świecie. Nie przeciwdziała niemu, tylko się spokojnie przygląda płaczu i cierpieniu ludzi. Pozwala, aby tylu bezbronnych osób na tym  świecie doświadczało bólu, upokorzenia, łez, głodu. Widzisz to i nie grzmisz?
I dlaczego Go nie ma, kiedy ja i moja rodzina najbardziej Go potrzebujemy, a moje najbliższe otoczenia wali się i wyrządza sobie krzywdę nawzajem..?

Ferie czas zacząć!
Nie pozwolę sobie zmarnować tego czasu wolnego.

Udanego poniedziałku!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Tyle warzyw w tej tofucznicy <3
    Dla mnie odpowiedź jest prosta, bo nie istnieje, ale to tylko moje zdanie, wiem, że Ty możesz uważać inaczej. I choć nie znam Twojej sytuacji to chciałabym Ci powiedzieć, że nic nie trwa wiecznie i zawsze wszystko prędzej czy później się ułoży. Trzeba być po prostu silnym i z podniesionym czołem iść dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody ! <3 im nigdy nie mówię dość, szczególnie gdy wyglądają tak smaaakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do twojego pytania i też się podobnie zastanawiam :(I to nas ludzi najbardziej smuci :(

    Dobrze, że w lodówce mam kostkę tofu, bo wiem jak ją dzięki tobie wykorzystać ^^

    No i udanych ferii, wypocznij i nabierz mnóstwo pozytywnej energii :*

    OdpowiedzUsuń
  4. "Bóg nigdy nie wymaga od nas więcej niż możemy uczynić. Jednak rzadko prosi o mniej niż, to na co nas stać"

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym taką tofucznicę, pysznie wygląda :)
    A Tobie życzę udanej ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka propozycja zawsze wygrywa :)
    Będziemy się modlić w intencji Twojej i Twojej rodziny aby nastał dla Was lepszy czas :*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe