#246 Powroty są...

09:33

...czasami ciężkie. 
Jestem bardzo przywiązana do tego miejsca, wiele mi dało, wiele mu zawdzięczam. Ale zdarzają się dni, że nie mam siły wymyślać czegoś abstrakcyjnego na śniadanie i naskrobać tu coś ciekawego. Również brak czasu nie pozwala mi na to. Za dużo obowiązków szkolnych, nauki i innych gorszych problemów...
Ale to  nie znaczy, że zostawiam to miejsce, po prostu będę tu rzadziej... I mam nadzieję, ze to zrozumiecie :)
A w feriach niby odpoczęłam, ale zdarzały się też dni łez i bólu. Ale oddaje je w niepamięć i nastawiam się na ciężkie dni w szkole, multum pracy, obowiązków. No i w tym wszystkim muszę znaleźć jeszcze czas na jakieś przyjemności.

kukurydziany placek z bananem i borówkami, podany z masłem orzechowym i bananem
inspiracja


kasza manna na mleku ryżowym z czerwoną porzeczką, podana z gruszką i orzechami


Letnie zapasy z zamrażalnika się kończą...

Miłego wieczoru!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. To ciacho wyglada tak pysznie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również dużo obowiązków, głównie tych szkolnych, zasypują nas wszystkim, jakby za miesiąc był koniec roku..
    Oczywiście życzę Ci powodzenia ze szkołą i z innymi sferami życiowymi :)
    I mam jeszcze nadzieje, że uda nam się za jakiś czas spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To normalne, że w pewnym momencie się oddalasz... Przychodzi czas poukładać życie, czas obrać priorytety, czas gonić za prawdziwym szczęściem... I czas wyprosić łzy za drzwi. Oby Ci się to wszystko udało, a przyszłość pomogła nam się w końcu jakoś spotkać :) Trzymaj się, Słońce! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadaj to kiedy chcesz, to Twoje miejsce i masz się czuć dobrze. To nie jest kolejny obowiązek.
    Oj, moje zapasy też coraz mniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śniadania przepyszne, obydwa :) Ja ciągle mam sporo zapasów owoców i muszę częściej jeść, bo nowy sezon się zbliża :) A notki pisz, kiedy znajdziesz trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, wiesz, że to miejsce to nie obowiązek ;) wpadaj tu kiedy zechcesz, bo przecież nikt nie każe nam jeść wymyślnych śniadań, tylko po prostu to na co mamy ochotę :)
    ten placuś kuszący, już o nim zapomniałam i czas odświeżyć przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie zawsze ciekawe pomysły na pyszne śniadania-pisz kiedy będziesz mieć ochotę, blog to relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 Ale zjadłabym takiego kukurydzianego placka kuuurczę!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe