#255

21:33

Właśnie dzisiaj zorientowałam się, że 16 lutego minął rok od założenia bloga... Co, gdzie, jak, kiedy to się stało, nie mam pojęcia...
Ale cieszę się, że tu jestem. Cieszę się, że dzięki temu blogowi poznałam tylu wspaniałych ludzi, którzy okazali się moim najlepszymi przyjaciółmi i pomogli wydostać mi się z ''nieszczęścia''. I wiem, że często nie dzieje się dobrze w moim życiu, ale to miejsce zawsze na mnie czeka, jest tylko moje. Tu mogę chociaż trochę pokazać swoje prawdziwe ''ja'.
Na razie nigdzie się nie wybieram, ale nie wiadomo, jak potoczy się najbliższa przyszłość.
Z całego serca dziękuje Wam za ten wspaniałych rok!

A z okazji urodzin bloga jemy mój pierwszy tofurnik i inne pyszności... :)

kokosowy tofurnik z po;ewą z gorzkiej czekolady

buraczano-kokosowe płatki ryżowe z mleczkiem kokosowym i bananem
lody jarmuż-banan-owoce leśne, podane z nasionami konopi i granatem

Miłego poniedziałku!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. No widzisz, a jednak się skusiłaś na tofurnika! Dzisiaj już się czuję lepiej, więc mam nadzieję że został dla mnie kawałek!
    Ja też się cieszę że tutaj jesteś. Oby pomysły i chęć dobrego jedzonko nigdy Cię nie opuszczały! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również miłego dnia!
    Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że śniłaś mi się dzisiaj? W sumie tylko siedziałyśmy i cały czas Cię przytulałam, ale i tak miło mi się rano zrobiło :) Przesyłam mnóstwo ciepłych myśli! :*
    No i gratuluję, fakt - to miejsce jest Twoje i zawsze możesz zostawić w nim trochę siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. patrz i jednak pasz tofurnika, i to jakie dobrego *.*
    to ja się cieszę, że poznałam Ciebie, bo jesteś wspaniałą i kochaną osobą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje rocznicy! Z tej okazji mógłby pojawić się jakiś tofurnikowy torcik. :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak upiekłaś tofurnik! I to jaki...wpadam na kawałek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah obłędny tofurnik!Gratuluję :)

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ten tofurnik <3
    Już rok! :3 Wow :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne te potrawy, każdej z chęcią bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tofurnik … WOW!
    Wszystkiego dobrego i kolejnych lat w blogosferze! <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe