#257

22:50

Przeraża mnie wizja uciekającego czasu. Albo w ogóle jego braku. 
Gdzie się podziały tamte beztroskie chwile? Gdzie się podziały moje marzenia i pragnienia? 
Dlaczego zniknęła miłość do czegoś, co tak naprawdę jest nieodłącznym elementem mojego życia?

gryczane marchewkowo-bananowe placuszki, podane z masłem orzechowym, czeko-sosem i bananem



Przepis:
-1/2 szklanki maki gryczanej
-1/2 szklanki mleka (u mnie migdałowe)
-po 1/2 łyżeczce proszku do pieczenia i sody oczyszczonej
-cynamon, kardamon
-mała marchewka starta na dużych oczkach
-mały, rozgnieciony banan
-opcjonalnie coś do posłodzenia 

Wszystkie składniki porządnie wymieszać lub zblendować (marchewkę dodać osobno). Odstawić ciasto na chwilę. Smażyć z obu strony na olejku kokosowym .

Miłej soboty!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Niestety czas płynie zbyt szybko..
    Jeszcze niedawno szłam do gimnazjum, a teraz muszę już wybierać kolejną szkołę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawilnie placki jak na sobote przystało :)
    Też mnie przeraża wizja uciekającego czasu. Ale nie możemy się skupiać na tym jak on ucieka albo, że jest go coraz mniej. Warto podejść do tego od innej strony. Warto skupić się na tym, aby jak najlepiej go wykorzystać, aby później nie żałować ani chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak dobre placuszki z dodatkami, super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo myślę nad jakimiś pomarańczowymi plackami :)\

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Subscribe